Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

МКІП: Стартував конкурс соціально вагомого контенту про Україну Pitch UA 3

16 грудня 2020 року відбулось офіційне онлайн-відкриття третього сезону Pitch UA — конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну.

Участь у заході взяв заступник Міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.

“Виготовлення соціально значимого контенту – це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, – зазначив він.

Конкурс організовує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між Урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.

У межах нового сезону буде чотири теми проєктів:

  • Я відчуваю зміни: реформуючи Україну
  • Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності
  • Медіа мають значення
  • Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане

Дедлайн подачі проєктів – 27 січня 2021 року. Детальніша інформація – на сайті конкурсу.

Вас може зацікавити

Під час IP LET FORUM обговорили тенденції та інструменти підтримки для формування майбутнього креативних індустрій

УІНП опублікував фахові висновки щодо об’єктів, які містять російську імперську символіку