Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Промотування музеїв у сучасному світі вимагає активної комунікації в соцмережах, – Анастасія Бондар

Фундація OBMIN, у співпраці з Міністерством культури та інформаційної політики України й за підтримки Посольства Німеччини у Варшаві, продовжує проводити серію онлайн-воркшопів для українських музеїв «FILLING BLIND SPOTS #museums have a voice».

Сьогодні, 9 жовтня, відбулася друга серія семінарів з ефективної комунікації, яку провели професор Яцек Василевський (Jacek Wasilewski), польський медіаексперт Конрад Кільян (Konrad Kiljan) разом з Анастасією Бондар, заступницею Міністра культури та інформаційної політики.

За словами Анастасії Бондар, соціальні мережі є потужним інструментом для популяризації музеїв. Вони дозволяють музеям спілкуватися зі своїми відвідувачами та потенційними відвідувачами, а також поширювати інформацію про свої експонати, програми та події.

«В рамках роботи над створенням реєстру музейних предметів та оцифруванням фондів, я маю особистий інтерес до музеїв і розумію, що нашим музеям є чим пишатися. Ефективна комунікація в соціальних мережах вимагає креативних ідей для постів і створення захоплюючого контенту, який відповідає профілю цільової аудиторії. А також, потребує наполегливості у щоденному створенні привабливих публікацій. Це можуть бути цікаві факти та історії про музей та експонати, інтерактивні конкурси та вікторини, співпраця з іншими організаціями та людьми, використання актуальних тем і трендів, щоб максимально відповідати запитам кожного дня» – поділилася порадами заступниця Міністра.

Нагадаємо

Основна місія OBMIN – підтримка української культури за кордоном, підтримка розвитку компетенцій музейників та розбудова інституційного партнерства з музеями Польщі, Німеччини та інших європейських країн. Наразі на платформі представлені 54 музеї з усіх регіонів країни.

Вас може зацікавити

МКІП затвердило методичні рекомендації щодо забезпечення безбар’єрності у сфері медіа

МКІП затвердило методичні рекомендації щодо забезпечення безбар’єрності у сфері медіа

Film Industry Office: у межах 15-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся захід від програми ЄС «Креативна Європа»

Film Industry Office: у межах 15-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся захід від програми ЄС «Креативна Європа»