Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Дитяча музична школа, де окупанти облаштовували свій госпіталь, нині потребує допомоги у відбудові

Під час повномасштабного вторгнення, росіянам вдалося окупувати деяку частину Харківщини. Одним із таких окупованих міст була й Балаклія, де у приміщенні музичної школи росіяни розмістили госпіталь для своїх поранених.

Нині, після деокупації регіону, заклад потребує допомоги у відбудові, аби діти продовжували займатися творчістю.

Опис закладу

Школу було введено в експлуатацію у 1971 році. 

Перші відділи були фортепіанний, народний і теоретичний. У 1990 році відкрито хорове відділення, а в 1994 році – художнє. До повномасштабного вторгнення росії в школі навчалося 320 учнів, які вивчали гру на фортепіано, баяні, акордеоні, балалайці, домрі, скрипці, віолончелі, а також пробували свої сили в класах вокалу, хорового співу, образотворчого мистецтва.

Руйнування

У приміщенні музичної школи ворог розташував госпіталь для своїх поранених. Під час бойових дій будівля була пошкоджена, пошкоджені вікна, електропроводка, перекриття, система опалення та фасад.

Допомогти дітям з Балаклії повернутися до вивчення мистецтва можна тут.

 

Нагадаємо, раніше Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко доручив представникам влади деокупованих Балаклії та Ізюма сформувати список нагальних потреб, щоб встигнути відремонтувати деякі будівлі до холодів.

Також він передав Балаклійській та Ізюмській громадам сучасні українські книжки. 

«Війна із українськими книжками, українською культурою – це свідчення справжніх намірів росіян, це їхні шляхи до знищення самоідентифікації  українського міста, українського духу», – сказав тоді Олександр Ткаченко.

Вас може зацікавити

«Мистецька ФОРТЕЦЯ»: на Харківщині відбувся концерт брасс-квінтету Національної філармонії України

«Мистецька ФОРТЕЦЯ»: на Харківщині відбувся концерт брасс-квінтету Національної філармонії України

Future Simple Hack: оголосили переможців другого EdTech-хакатону

Future Simple Hack: оголосили переможців другого EdTech-хакатону