Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Мистецький конкурс з виробництва інформаційної кампанії з підвищення впізнаваності бренду Національного проєкту з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики «Фільтр» на тему: «Медіаграмотність – твій фільтр споживання інформації»

Опубліковано:
Завершено

З метою реалізації пункту 7 Плану заходів МКІП щодо захисту національного інформаційного простору на 2021 рік, затвердженого наказом МКІП від 27 січня 2021 року № 39 (із змінами), яким передбачено заходи з протидії дезінформації та який відповідає підпункту 7 пункту 4 Порядку використання коштів, затверджених постановою КМУ № 772, яким передбачено проведення комплексних заходів інформаційного характеру 2021 року оголошується початок проведення мистецького конкурсу з виробництва інформаційної кампанії з підвищення впізнаваності бренду Національного проєкту з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики “Фільтр” на тему: «Медіаграмотність – твій фільтр споживання інформації».

Конкурс передбачає розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, а також сценаріїв заходів, мультимедійних проєктів, аудіо- та відео інформаційної продукції та технічного забезпечення для планування, організації та реалізації інформаційних та комунікаційних кампаній; проведення інформаційно-аналітичних досліджень та інших комплексних заходів інформаційного характеру, зокрема розроблення стратегії, визначення цільової аудиторії та рівнів задоволеності, вибір комунікаційних інструментів). У зв’язку з цим проєкти, що подаються до участі в конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

1. Загальні характеристики:

1.1.Презентація концепції інформаційної кампанії для покращення впізнаваності бренду Національного проєкту з медіаграмотності “Фільтр” та підняття рівня обізнаності суспільства про діяльність національного проєкту з медіаграмотності.

Основне завдання полягає в приверненні уваги до місії та ролі національного проєкту з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України та створення позитивних асоціацій з проєктом та його тематикою через інформаційні, графічні та аудіовізуальні матеріали, що будуть адаптовані для поширення у соціальних мережах та для використання в аутдор кампаніях; Орієнтовний формат файлів:  та /або *.pdf, *.pptx., mov., avi., mp4.;

1.2. Деталізація концепції інформаційної кампанії має містити, але не обмежуватися аналізом каналів комунікації, контекстуальним аналізом, дослідженням аудиторії,  короткостроковою та довгостроковою метою кампанії, розробкою ключових повідомлень, планом інтеграції з медіа та інфлуенсерами, часовими рамками кампанії, планом з оцінки ефективності кампанії та інше. Орієнтовний формат файлів: *.pdf, pptx.;

1.3.  Проєкти креативних матеріалів з імплементації кампанії  (що можуть включати, але не обмежуються такими матеріалами, як): макети бордів, сценарії до промо-відео, шаблони публікацій для соціальних мереж та медіа, макети інфографіки,  та інше). Орієнтовний формат файлів: *.pdf, *.pptx;

1.5  Під час розробки кампанії автори мають послуговуватися брендбуком проєкту “Фільтр” та враховувати його комунікаційні цілі, такі як:

  • Збудувати впізнаваність Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»
  • Актуалізувати та познайомити з темою медіаграмотності
  • Підвищити розуміння впливу медіаграмотності на якість життя
  • Інформувати щодо ініціатив з медіаграмотності

У результаті реалізації виробництва креативної інформаційної кампанії, матеріали кампанії, такі як тематичні аудіовізуальні твори (відеоролики),  інфографіка,  макети  зовнішіх бордів, тощо  мають відповідати наступним вимогам:

Тип 1: Тематичний відео твір для діджитал кампанії. Загальні характеристики:

  • орієнтовна кількість: 1 тематичний відео твір (відеоролик) з використанням айдентики та слогану національного проєкту з медіаграмотності Фільтр: “Медіаграмотність – твій фільтр споживання інформації”
  • цільова аудиторія твору – молоде покоління змінотворців: 

Спільнота студентів та молодих фахівців віком до 30-ти років, що бере активну участь у суспільних, громадських, національних ініціативах у різних регіонах країни. Активні поширювачі, що впливають на нову культуру споживання інформації та різні аудиторії, одночасно молодші та старші, є користувачами різних джерел інформації.

  • вимоги до твору: простота подачі ідеї, можливе використання гумору,  відсилок до поп-культури, акцент на створенні позитивної емоційної асоціації з національним проєктом з медіаграмотності та відповідність вимогам стандартів спільноти Facebook та Instagram; call to action (перехід на сайт проєкту, де можна знайти всі найкращі ресурси для розвитку своєї навички з критичного мислення filter.mkip.gov.ua )
  • тривалість: 15, 30, 45 сек.;
  • роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD)
  • співвідношення сторін – 16:9 та 9:16
  • формат файлів – .avi .mov .mp4. dcp. (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр, а також без логотипів) /інші відеоформати (висхідні файли (RAW) без обробки та втрати якості)
  • мова: українська, наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою)
  • бажані кольори: застосування айдентики проєкту, маскота проєкту

Тип 2: Тематичний відео твір для аутдор промоушн. Загальні характеристики:                                                                         

  • один тематичний відео твір з використанням айдентики та слогану національного проєкту з медіаграмотності Фільтр: “Медіаграмотність – твій фільтр споживання інформації”
  • аудиторія такого твору -цегромадяни України, що перебувають на території України та споживають інформацію через засоби масової інформації та соціальні мережі. 
  • вимоги до твору: інформативне відео, з якого глядач має розуміти, що тема медіаграмотності офіційно присутня у наративах держави, і для цього був створений окремий проєкт з медіаграмотності Фільтр Міністерства культури та інформаційної політики. Проєкт покликаний об’єднати зусилля держави та партнерів, щоб покращити якість життя українців через розвиток у суспільства такої навички як критичне мислення;
  • тривалість: 15, 30 сек.;
  • роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD)
  • формат файлів – .avi .mov .mp4. dcp. (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр, а також без логотипів) /інші відеоформати (висхідні файли (RAW) без обробки та втрати якості)
  • мова: українська, наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
  • застосування айдентики проєкту

Тип 3 Борд. Загальні характеристики:

  1. Орієнтовні формати: 1.2х1.8 м.; 3х6 м., 2.32х3.14 м. (скрол), 1.2х1.8 (сіті-скрол; розмір видимого поля 1160х1710мм.) та інші (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр, а також без логотипів);
  2. Орієнтовна кількість: 1 макет
  3. Мова: українська 
  4. Бажані кольори: застосування айдентики проєкту, маскота проєкту

Тип 4 Інфографічні матеріали:

4.1 Інфографічні матеріали  для соціальних мереж. Орієнтовна кількість: 5

4.2 Формат – jpeg або pdf.,  886×1181 (кожен із макетів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр та без них);

 Тип  5 Шаблони публікацій в соціальних мережах та медіа , що можуть включати але не обмежуватися графічними матеріалами, текстовими матеріалами, анімованими зображeннями.

 5.1 Кількість: мінімум  10

 5.2 Формати: та/або docs. pdf., mp4., mov*, gif..

Тип 6 Концепція  креативної стратегії просування меседжів та контенту кампанії в  соціальних мережах.

6.1 Орієнтовний формат файлів: *pdf., *.pptx.;

1.6 Максимальна вартість проєкту: 1 000 000  грн. (з урахуванням податків, які мають бути сплачені).

1.7. Кампанія має враховувати знахідки авторитетних досліджень українських та міжнародних організацій та кращі міжнародні практики у побудові впізнаваності брендів соціально орієнтованих проєктів. 

1.8. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.

4. Контекст та мета проєкту:

Фільтр — це національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України. Він був заснований у 2021 році, аби об’єднати зусилля держави, громадських організацій та медіаспільноти задля підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення українців.

Місія проєкту — об’єднувати та координувати зусилля держави та партнерів, щоб зробити медіаграмотність стилем життя українців.

Завдання проєкту — розкрити тему медіаграмотності, актуалізуючи широту поняття, оскільки воно стосується одночасно розвитку освіти, стандартів журналістики та етики, інформаційної грамотності та інших напрямків.

Пріоритетами проєкту є  творення доступних ініціатив задля легкого розуміння теми медіаграмотності із залученням якомога більшої кількості креативних та нестандартних підходів; фокус на популяризації навички з критичного мислення як інструменту для розширення можливостей та досягнення успішності.

Основними функціями проєкту є:

Інтегруюча

Об’єднуємо можливості для ефективної взаємодії та створюємо умови для появи нових проєктів з медіаграмотності в Україні, інтегруємо тему критичного мислення у щоденне життя та культуру українців. 

Просвітницька

Інформуємо про проєкти з медіаграмотності в Україні та знайомимо відповідні цільові аудиторії з корисними матеріалами, що можуть стати у пригоді як у повсякденному житті, так і для реалізації стратегічних завдань бізнесу та держави.

Дослідницька

Сприяємо появі досліджень у сфері медіаграмотності та створюємо передумови для активізації наукової діяльності навколо теми, зокрема шляхом залучення до співпраці різних стейкхолдерів.

Регуляційна

Долучаємося до формування державної політики у розрізі змін, реалізації державних ініціатив навколо розвитку питання медіаграмотності та відповідно до завдань Міністерства культури та інформаційної політики України.

Метою цієї інформаційної кампанії є підвищити обізнаність населення про місію та роль національного проєкту з медіаграмотності Фільтр. Інформація має бути трансльована у простому та легкому до сприйняття форматі. Важливою є простота подачі ідеї, можливе використання гумору,  відсилок до поп-культури та акцент на створенні позитивної емоційної асоціації з національним проєктом з медіаграмотності.

Комунікаційні завдання проєкту:

  • Збудувати впізнаваність Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»
  • Актуалізувати та познайомити з темою медіаграмотності
  • Підвищити розуміння впливу медіаграмотності на якість життя
  • Інформувати щодо ініціатив з медіаграмотності

5. Порядок проведення конкурсу

Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів

Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності (далі – учасник) подають заявку на участь у друкованій та електронній формах згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.

Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.

Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

З метою забезпечення відповідності поданих учасниками конкурсу документів Положенню про організацію та проведення мистецьких конкурсів рекомендується заздалегідь надіслати пакет документів на е-поштову скриньку [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники, оскільки пропускна здатність е-пошти 5МБ.

Після відповіді-підтвердження отримання електронної заявки, учасник за погодженням дати та часу, з дотриманням суворих карантинних обмежень подає друковану форму документів у 2-х екземплярах за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19, кабінет 325 у робочі години з 09:00 до 18:00 (погодження за [email protected]). 

Кінцевий термін подачі заявок на участь у конкурсі та матеріалів (в друкованій та електронній формах) — 15 листопада 2021 року до 15:00.

Учасникові конкурсу видається довідка із зазначенням дати подання заявки.

У разі подання неповного переліку документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.

ОРІЄНТОВНІ строки проведення конкурсу:

І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному веб-сайті МКІП: 16 — 22 листопада 2021 року.

ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 24 листопада 2021 р.

ІІІ етап. Презентація проєктів учасниками (15—20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання відбудеться орієнтовно об 11:00 26 листопада 2021 р. за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19, через систему відеоконференції ZOOM.

Для участі у мистецькому конкурсі необхідно подати всі документи, перераховані нижче:

№ з/п

Назва документа

Пояснення

I. Загальні дані

1

Заявка на участь в мистецькому конкурсі 

Готується в довільній формі на бланку учасника із зазначенням контактних даних та уповноваженої особи учасника (1 стор.)

2

Синопсис (короткий опис) проєкту для розміщення на сайті (подається в електронному вигляді, який підлягає обробці)

Інформація щодо проєкту, яка буде розміщена для голосування на сайті (1 стор.)

ІI. Презентація проєкту

1

Розгорнутий опис проєкту

(арк.)

2

Авторське бачення

Опис стилю, структури, презентації проєкту та творча концепція (__арк.)

3

Орієнтовний бюджет

У гривнях, з урахуванням податків, які мають бути сплачені

4

Портфоліо

За наявності на дату подання проєкту

ІII. Додаткові документи

1

Копії реєстраційних документів учасника

Завірені учасником у встановленому порядку копії

2

Копії документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційними критеріями є:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору