Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Мистецький конкурс з виробництва креативної інформаційної кампанії для підвищення рівня обізнаності суспільства про вплив медіаграмотності на якість життя на тему: «Медіаграмотність — важлива навичка сучасного українця»

Опубліковано:
Завершено

З метою реалізації пункту 7 Плану заходів МКІП щодо захисту національного інформаційного простору на 2021 рік, затвердженого наказом МКІП від 27 січня 2021 року № 39 (із змінами), яким передбачено заходи з протидії дезінформації та який відповідає підпункту 7 пункту 4 Порядку використання коштів, затверджених постановою КМУ № 772, яким передбачено проведення комплексних заходів інформаційного характеру 2021 року оголошується початок проведення мистецького конкурсу з виробництва креативної інформаційної  кампанії для підвищення рівня обізнаності суспільства про вплив медіаграмотності на якість життя на тему: «Медіаграмотність — важлива навичка сучасного українця»

Конкурс передбачає розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, а також сценаріїв заходів, мультимедійних проектів, аудіо- та відео інформаційної продукції та технічного забезпечення для планування, організації та реалізації інформаційних та комунікаційних кампаній; проведення інформаційно-аналітичних досліджень та інших комплексних заходів інформаційного характеру, зокрема розроблення стратегії, визначення цільової аудиторії та рівнів задоволеності, вибір комунікаційних інструментів). У зв’язку з цим проекти, що подаються до участі в конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

1. Загальні характеристики:

1.1. Презентація концепції креативної інформаційної кампанії для підняття рівня обізнаності суспільства про важливість медіаграмотності. Кампанія має на меті популяризувати потребу в розвитку критичного мислення як необхідної навички людини у сучасному світі, акцентувати увагу на реальних позитивних змінах, які може надати медіаграмотність уже зараз та важливості формування критичного мислення у будь-якому віці.

Кампанія має наблизити тему медіаграмотності до життєвих потреб та доступно й задіюючи позитивні емоції, показати, чому розвиток критичного мислення є актуальним для наступних аудиторій: молоде покоління змінотворців, відповідальна бізнес-спільнота, шкільна аудиторія (9-11 класи),  комунікаційна спільнота, державні службовці.

Орієнтовний формат файлів: та/або *.pdf, *.pptx, mov., avi., mp4.;

1.2. Деталізація концепції креативної інформаційної кампанії має містити, але не обмежуватися  аналізом каналів комунікації, контекстуальним аналізом, дослідженням аудиторії,  короткостроковою та довгостроковою метою кампанії, розробкою ключових повідомлень, планом інтеграції з медіа та інфлуенсарами, часовими рамками кампанії, планом з оцінки ефективності кампанії  та інше. Орієнтовний формат файлів: *.pdf, *.pptx;

1.5.  Проекти креативних матеріалів з імплементації кампанії  (що можуть включати, але не обмежуються такими матеріалами, як): макети бордів, сценарії до промо-відео, шаблони публікацій для соціальних мереж та медіа, макети інфографіки та інше). Орієнтовний формат файлів: *.pdf, *.pptx;

1.6  Під час розробки кампанії автори мають послуговуватися брендбуком проєкту “Фільтр” та враховувати  комунікаційні цілі проєкту, такі як:

  • Збудувати впізнаваність Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»
  • Актуалізувати та познайомити з темою медіаграмотності
  • Підвищити розуміння впливу медіаграмотності на якість життя
  • Інформувати щодо ініціатив з медіаграмотності

У результаті реалізації виробництва креативної інформаційної кампанії, матеріали кампанії, такі як тематичні аудіовізуальні твори (відеоролики),  інфографіка,  макети  зовнішніх бордів, тощо  мають відповідати наступним вимогам:

Тип 1: Тематичні відео твори. Загальні характеристики:

  • орієнтовна кількість: 5 тематичних відеотворів (відеороликів) з донесенням  важливості навички медіаграмотності до наступних аудиторій:

 

Відеотвір 1

Цільова аудиторія:

Молоде покоління змінотворців

Спільнота студентів та молодих фахівців віком до 30-ти років, що бере активну участь у суспільних, громадських, національних ініціативах у різних регіонах країни.

Чому ця аудиторія?

Активні поширювачі, що впливають на нову культуру споживання інформації та різні аудиторії (одночасно молодші та старші) є користувачами різних джерел інформації. 

Відеотвір 2

Цільова аудиторія:

Відповідальна бізнес-спільнота

Представники українського бізнесу та міжнародних компаній, що беруть активну участь у розбудові можливостей для розвитку бізнесу в Україні, є членами різних професійних асоціацій, входять у Правління та Наглядові ради компаній, шукають можливості для інвестицій у інноваційні проєкти.

Чому ця аудиторія?

Формують політику функціонування компаній, поширюють інформацію серед вагомих спільнот, відповідальні за працівників, можуть підтримувати відповідні ініціативи, мають родини та впливають на формування звичок своїх дітей

 

 

Відеотвір 3

Цільова аудиторія:

Шкільна аудиторія

Аудиторія старшокласників (9-11 клас). Навички медіаграмотності важливо опанувати або переосмислити в цей період.

Чому ця аудиторія?

У цієї аудиторії відбувається формування критичного мислення, адже вона стоїть перед вибором інтересів, професійного етапу формування для майбутнього. Ця аудиторія важлива ще й тому, що перебуває у активній комунікації з однолітками та може стати носієм інформації.

Відеотвір 4

Цільова аудиторія:

Комунікаційна спільнота

Представники журналістської спільноти, експерти з розвитку проєктів медіаграмотності та дотичних ініціатив навколо інформаційної політики, фахівці державних комунікацій, комунікацій та маркетингу корпоративного та креативного сектору.

Чому ця аудиторія?

Професійна спільнота, яка є вагомим джерелом інформації, якій довіряють, дозволяє об’єднувати різні ініціативи та створювати, може бути джерелом роз’яснення.

Відеотвір 5

Цільова аудиторія: Державні службовці

Професійна спільнота, яка є вагомим джерелом інформації, якій довіряють, дозволяє об’єднувати різні ініціатив та створювати, може бути джерелом роз’яснення.

Чому ця аудиторія?

Аудиторія, для якої актуальним є розуміння теми та навичок, оскільки відповідальні за передачу та поширення інформації у різних площинах, є вагомою частиною суспільства, яка

часто виступає у ролі першоджерела як інституція, так і фізичні окремі особи.

  • вимоги до творів: простота подачі ідеї, можливе використання гумору,  відсилок до поп-культури, акцент на створенні позитивної емоційної асоціації з медіаграмотністю через можливе залучення героя (актора), що добре зчитуватиметься з цільової аудиторії,  та відповідність вимогам стандартів спільноти Facebook та Instagram.
  •  тривалість: 15, 30 сек.;
  • роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD)
  • співвідношення сторін – 16:9 та 9:16
  • формат файлів – .avi .mov .mp4. dcp. (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр, а також без логотипів) /інші відеоформати (висхідні файли (RAW) без обробки та втрати якості)
  • мова: українська, наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою)
  •  можливе застосування айдентики проєкту, маскота проєкту
  • з та без логотипу національного проєкту з медіаграмотності Фільтр та Міністерства культури та інформаційної політики України.

Тип 2 Борд. Загальні характеристики:

  1. Орієнтовні формати: 1.2х1.8 м.; 3х6 м., 2.32х3.14 м. (скрол), 1.2х1.8 (сіті-скрол; розмір видимого поля 1160х1710мм.) та інші (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр, а також без логотипів);
  2. Орієнтовна кількість: 5 макетів
  3. Мова: українська 
  4. Бажані кольори: застосування айдентики проєкту, маскота проєкту
  5. Бажане використання QR коду сайту Фільтра https://filter.mkip.gov.ua/

Тип 3 Інфографічні матеріали:

4.1 Інфографічні матеріали  для соціальних мереж. Орієнтовна кількість: 5

4.2 Формат – jpeg або pdf.,  886×1181 (кожен із макетів надається у двох варіантах: з логотипами МКІП та проєкту Фільтр);

Тип  4 Шаблони публікацій в соціальних мережах та медіа , що можуть включати, але не обмежуватися графічними матеріалами, текстовими матеріалами, анімованими зображеннями тощо.

 4.1 Кількість: мінімум  10

 4.2 Формати:  та/або docs. pdf., mp4., mov*, gif..

Тип 5. План з просування меседжів та контенту кампанії в соціальних мережах.

Орієнтовний формат файлів: *pdf., *.pptx.;

1.5 Максимальна вартість проекту: 2 000 000  грн. (з урахуванням податків, які мають бути сплачені).

1.6. Кампанія має враховувати знахідки авторитетних досліджень українських та міжнародних організацій та кращі міжнародні практики в актуалізації теми споживання інформації, медіаграмотності, розвитку критичного мислення. 

1.8. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.

4. Контекст та мета проєкту:

Фільтр — це національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України. Він був заснований у 2021 році, щоб об’єднати зусилля держави, громадських організацій та медіаспільноти задля підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення українців.

Місія проєкту — об’єднувати та координувати зусилля держави та партнерів, щоб зробити медіаграмотність стилем життя українців.

Завдання проєкту — розкрити тему медіаграмотності, актуалізуючи широту поняття, оскільки воно стосується одночасно розвитку освіти, стандартів журналістики та етики, інформаційної грамотності та інших напрямків.

Пріоритетами проєкту є  творення доступних ініціатив задля легкого розуміння теми медіаграмотності із залученням якомога більшої кількості креативних та нестандартних підходів; фокус на популяризації навички з критичного мислення як інструменту для розширення можливостей та досягнення успішності.

Одними з пріоритетних функцій проєкту є інтегруюча (інтегруємо тему критичного мислення у щоденне життя та культуру українців) та просвітницька (знайомимо відповідні цільові аудиторії з корисними матеріалами, що можуть стати у пригоді як у повсякденному житті, так і для реалізації стратегічних завдань бізнесу та держави).

З напрацюваннями проєкту можна ознайомитися за посиланням:

https://filter.mkip.gov.ua/

5. Порядок проведення конкурсу

З Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-20#Text .

Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності (далі – учасник) подають заявку на участь у друкованій та електронній формах згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.

Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.

Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

З метою забезпечення відповідності поданих учасниками конкурсу документів Положенню про організацію та проведення мистецьких конкурсів рекомендується заздалегідь надіслати пакет документів на е-поштову скриньку [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники, оскільки пропускна здатність е-пошти 5МБ.

Після відповіді-підтвердження отримання електронної заявки, учасник за погодженням дати та часу, з дотриманням суворих карантинних обмежень подає друковану форму документів в 2-х екземплярах за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19, кабінет 325 у робочі години з 09:00 до 18:00 (погодження за [email protected]). 

Кінцевий термін подачі заявок на участь у конкурсі та матеріалів (в друкованій та електронній формах) — 15 листопада 2021 року до 15:00

Учасникові конкурсу видається довідка із зазначенням дати подання заявки.

У разі подання неповного переліку документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.

ОРІЄНТОВНІ строки проведення конкурсу:

І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному веб-сайті МКІП: 16 — 22 листопада 2021 року.

ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 24 листопада 2021 р.

ІІІ етап. Презентація проєктів учасниками (15—20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання відбудеться орієнтовно об 11:00 26 листопада 2021 р. за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19, через систему відеоконференції ZOOM.

Для участі у мистецькому конкурсі необхідно подати всі документи, перераховані нижче:

 

з/п

Назва документа

Пояснення

I. Загальні дані

1

Заявка на участь в мистецькому конкурсі 

Готується в довільній формі на бланку учасника із зазначенням контактних даних та уповноваженої особи учасника (1 стор.)

2

Синопсис (короткий опис) проекту для розміщення на сайті (подається в електронному вигляді, який підлягає обробці)

Інформація щодо проекту, яка буде розміщена для голосування на сайті (1 стор.)

ІI. Презентація проекту

1

Розгорнутий опис проекту

(арк.)

2

Авторське бачення

Опис стилю, структури, презентації проекту та творча концепція (__арк.)

3

Орієнтовний бюджет

У гривнях, з урахуванням податків, які мають бути сплачені

4

Портфоліо

За наявності на дату подання проекту

ІII. Додаткові документи

1

Копії реєстраційних документів учасника

Завірені учасником у встановленому порядку копії

2

Копії документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційними критеріями є:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору