Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

«Квіти України» продовжують перебувати під захистом держави

Сьогодні, 31 жовтня, Шостий апеляційний адміністративний суд задовольнив апеляційні скарги МКІП, Київської міської прокуратури, Департаменту охорони культурної спадщини КМДА, а також громадських організацій «Зберегти Квіти України» і «Мапа Реновації» по справі, пов’язаній з оскарженням статусу пам’ятки будівлі «Квіти України», яка розташована на вулиці Січових Стрільців, 49.

Суд апеляційної інстанції погодився з аргументами МКІП, що вже ліквідований Окружний адміністративний суд міста Києва необґрунтовано позбавив будівлю «Квіти України» статусу пам’ятки культурної спадщини та скасував припис МКІП.

Наразі рішенням суду, яке вступає в силу відразу після проголошення, повністю відмовлено в задоволенні позовних вимог щодо скасування наказів про занесення до Державного реєстру нерухомих пам’яток України за видом пам’ятки архітектури, монументального мистецтва та категорією місцевого значення об’єкт культурної спадщини «Оранжерея, навчально-методичний павільйон «КВІТИ УКРАЇНИ» по вул. Січових Стрільців, 49 у м. Києві, охоронний № 4065-Кв.

Крім того, судом залишено в силі припис МКІП від від 13.07.2021 № 801/6.11.6 про припинення проведення будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція цілісного майнового комплексу з надбудовою для розміщення офісного центру з підземним паркінгом по вул. Січових Стрільців, буд. 49 у Шевченківському районі міста Києва».

Окрему вдячність висловлюємо органам прокуратури та небайдужій громадськості за активну позицію, яка допомогла забезпечити захист пам’ятки.

Вас може зацікавити

МКІП готує бюджетну декларацію на наступний рік щодо фінансової підтримки регіональних медіа 

МКІП готує бюджетну декларацію на наступний рік щодо фінансової підтримки регіональних медіа 

Пріоритетні завдання у прифронтових регіонах — створення укриттів та мистецьких хабів на базі об’єктів культурної інфраструктури, — Ростислав Карандєєв

Пріоритетні завдання у прифронтових регіонах — створення укриттів та мистецьких хабів на базі об’єктів культурної інфраструктури, — Ростислав Карандєєв