Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

МКІП затвердило Стандарт профільної музичної освіти, що здобувається на основі початкової музичної освіти

Міністерство культури та інформаційної політики України  вперше в історії затвердило Стандарт профільної музичної освіти, що здобувається на основі початкової музичної освіти одночасно з повною загальною середньою освітою.

 Метою профільної музичної освіти є розвиток і поглиблення спеціальних здібностей учнів, розширення їх естетичного досвіду, формування ціннісних орієнтацій у процесі активної навчальної та фахової музичної діяльності, набуття здобувачем комплексу професійних, у тому числі виконавських, теоретичних та творчих компетентностей, що відповідають вимогам до результатів здобуття спеціалізованої профільної мистецької освіти, та орієнтування здобувача на продовження навчання на рівні вищої спеціалізованої музичної освіти.

Головне завдання затвердженого стандарту – забезпечити якісну профільну музичну освіту, яка надається музичними ліцеями. Стандарт містить обов’язкові результати навчання, які мають досягти учні старшої школи мистецьких ліцеїв музичного спрямування та перелік обов’язкових освітніх компонентів, з яких випускники таких ліцеїв мають скласти атестацію для завершення опанування відповідної освітньої програми. Він також стане основою для розроблення Типової освітньої програми третього рівня повної загальної середньої освіти з музичного мистецтва.

З документом можна ознайомитися за посиланням

Вас може зацікавити

З часів Другої світової культурна сфера жодної з європейських країн не зазнавала таких втрат, зокрема і в людському капіталі, яких зазнає сьогодні Україна — Тарас Шевченко

З часів Другої світової культурна сфера жодної з європейських країн не зазнавала таких втрат, зокрема і в людському капіталі, яких зазнає сьогодні Україна — Тарас Шевченко

Під час всеукраїнського форуму «Культура під час війни. Людський капітал» відбулася панельна дискусія щодо освіти у сфері культури

Під час всеукраїнського форуму «Культура під час війни. Людський капітал» відбулася панельна дискусія щодо освіти у сфері культури