Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Завдяки реалізації комунікаційної кампанії EUКраїна підтримка суспільством європейського вибору України суттєво зросла

10 лютого відбулась конференція представників державних органів влади, де йшлося про підсумки інформаційної кампанії EUKраїна та реалізацію Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції у 2018 – 2021 роках. Під час заходу учасники обмінялися досвідом реалізації комунікаційної стратегії та проведення інформаційних кампаній, а також окреслили подальші кроки.

В умовах напруженої безпекової ситуації, в якій українці змушені жити з 2014 року, продумана та проактивна інформаційна політика – це умова для виживання країни. А спільна щоденна робота державних органів з комунікації європейського вибору Україну, інформування про реформи та рішення зближують Україну та ЄС. Кампанія EUKраїна стала хорошим прикладом стратегічних комунікацій. Про її ефективність свідчать соціологічні заміри від Київського міжнародного інституту соціології.

“За даними КМІС близько 36 відсотків населення обізнані щодо кампанії. Також збільшується відсоток тих, хто готовий долучитись до її реалізації. Це важливо, адже учасники EUКраїна беруть участь в роботі, яка підтверджує європейський вибір України, цементує нашу спрямованість до Європи та фактично протистоїть Російській дезінформації. Це частина процесу гібридної війни”, – зазначив Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України.

За словами Міністра, кампанія стала важливою частиною розбудови внутрішньої стійкості, що дозволяє в умовах безпекових викликів нарощувати підтримку євроінтеграційного курсу України.

МКІП разом з Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України і проєктом ЄС Assoiation4U вже розробив Стратегію комунікації євроінтеграції на наступний п’ятирічний цикл 2022-2026 роки. Нова стратегія, як і нещодавно затверджений Урядом план заходів з комунікації євроатлантичної інтеграції, спрямовані на системні зміни в управлінні комунікацією в державних органах та на пріоритизацію у державній комунікації кроків, що наближають нас до реалізації стратегічного курсу на інтеграцію України до ЄС та НАТО.

Вас може зацікавити

Народний музей Барської кераміки запрошує майстрів гончарного, образотворчого та фотомистецтва на резиденцію в місті Бар Вінницької області

Народний музей Барської кераміки запрошує майстрів гончарного, образотворчого та фотомистецтва на резиденцію в місті Бар Вінницької області

Відтепер традиція дзвонарства у Львові серед Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини України

Відтепер традиція дзвонарства у Львові серед Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини України