Підтримайте Україну — перекажіть гроші для ЗСУ

Українські музейники вчились ефективно комунікувати в соцмережах

Сьогодні, 12 лютого, працівники українських музеїв вчились вибудовувати комунікації в соцмережах. Міністерство культури та інформаційної політики України разом з фундацією OBMIN за підтримки Посольства Німеччини у Варшаві продовжує проводити серію онлайн-воркшопів для українських музеїв «FILLING BLIND SPOTS #museums have a voice».

«Сьогодні на воркшопі були представники аж 250 музеїв. Це дуже гарний показник зацікавленості та актуальності теми. У нашу цифрову епоху, соціальні мережі відкривають неймовірні можливості для музейних закладів, дозволяючи ділитися скарбами мистецтва з аудиторією по всьому світу. Використання соціальних мереж для популяризації мистецтва та залучення аудиторії до музею є ключовим елементом сучасної стратегії комунікації. Сьогоднішній семінар максимально практичний посібник щодо кроків, які потрібно зробити, аби спрощено й цікаво вести соцмережі, популяризувати мистецтво та заохочувати аудиторію», – сказала заступниця Міністра культури та інформаційної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Анастасія Бондар.

Експертки проєкту Оля Длуголенцька та Анна Шалас розповіли не тільки про те, як готувати привабливі для аудиторії пости, а й про силу зображень та вплив ефективних формулювань в текстах соцмереж. Спікерки роками співпрацюють з польськими та іноземними культурними організаціями в сфері комунікацій, PR та інтернет-маркетингу. 

Учасники тренінгу дізнались: 

  • що можна зробити, аби контент привертав увагу глядача;
  • як писати онлайн-тексти, щоб їх читали, розуміли і запамʼятовували; 
  • як створювати цікаві та цінні пости.

Все це в той час, коли соціальні мережі переповнені сенсаційними новинами, фейками, мемами та іншим контентом, який легко «поглинається». 

Серія із шести зустрічей проходить навколо теми соцмереж та онлайн-спілкування, та проходить у формі онлайн семінарів – з теоретичною та практичною складовою.

Для участі в майбутніх онлайн-майстернях заповніть, будь ласка, реєстраційну форму: https://forms.gle/WD6EDnSMDnDq9FUh6 

Вас може зацікавити

МКІП затвердило методичні рекомендації щодо забезпечення безбар’єрності у сфері медіа

МКІП затвердило методичні рекомендації щодо забезпечення безбар’єрності у сфері медіа

Film Industry Office: у межах 15-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся захід від програми ЄС «Креативна Європа»

Film Industry Office: у межах 15-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся захід від програми ЄС «Креативна Європа»